Ilmainen toimitus
yli 120€ tilauksilla!
Maksu laskulla
Tilaajapalkkio
Nyt 0 kpl
2
4
6
NYT! TILAAJAPALKKIO TUPLANA!

Tuoteryhmät

Valtion ja Kuntien toimipaikoille voidaan verkkokaupasta tilata toimistotarvikkeita ilman kilpailutusta hankintalain uudistumisen myötä.

PALJONKO AINA ILMAINEN TOIMITUS SÄÄSTÄÄ AIKAA ja RAHAA?

Miksi maksaisit toimitusmaksua? Miten tuhlata arvokasta työaikaa ? Säästäisitkö tuhansia tarvikkeiden hankinnassa?

Proficient verkkokauppa tarjoaa aina ilmaisen toimituksen yli 120 € alv 0 % toimistotarvikkeiden tilauksille. Tämä säästää työpaikalle rutosti selvää rahaa. Se parantaa yhtiön kannattavuutta ja tehostaa henkilöstön ajan käyttöä. Kuntien ja Valtion toimipaikoilla verkkokaupan käyttö säästää kuluissa ja nopeuttaa tilauskäsittelyä.
Esimerkki.
Jos tarvikkeita hankitaan esim. 3 kertaa kuukaudessa ja toimitusmaksu olisi 15 €, niin säästö vuodessa olisi 540 € ja kymmenessä vuodessa säästö olisi 5400 €. Jos toimistotarvikkeiden, saniteettitarvikkeiden ja kahviotarvikkeiden noutamiseen kivijalkamyymälöistä käytettäisiin autoa, kilometrikorvaus olisi 0,40 € / km ja noutomatka olisi 14 km. Silloin pelkkä autokulu olisi vuodessa noin 201 € ja kymmenessä vuodessa säästö olisi 2010 €. Tämän lisäksi vielä muutama satanen parkkimittarimaksuja.

Tämän merkittävän rahallisen säästön lisäksi säästyy myös työajassa. Jos em. toimistotarvikkeiden hankintaan menisi 2 tuntia kolmesti kuukaudessa, niin yhdeltä henkilöltä pelkän ajan säästö olisi jo 720 tuntia per vuosi eli kymmenessä vuodessa kertyvä säästö olisi 90 työpäivää kahdeksalla tunnilla laskettuna. Juuri niin, kolme kuukautta hukkaan heitettyä työaikaa. Toimistotarvikkeiden hankkimiseen menevä aika kannattaa käyttää tehokkaasti, koska se on pois tuottavasta oikeasta työajasta.

Jos tarvikkeita noutavan henkilön palkka olisi 2500 €/kk, niin se olisi noin 4250 € palkkasivukuluineen. Päiväpalkaksi tulisi noin 200 €, vuodessa säästöä kertyisi 1800 € ja kymmenessä vuodessa säästöä kertyisi 18000 €. Proficientin verkkokaupan käyttäminen tuottaa ajan myötä todella merkittäviä säästöjä ! Monissa työpaikoissa tätä vaan ei tulla ajatelleeksi, mutta laske vaikka. Ja jos tarvikkeita hankitaan useammin, säästökin moninkertaistuu.

Älä suotta rekisteröidy

Kun käytät ensimmäisen kerran tätä helppoa verkkokauppaa, sinun ei tarvitse rekisteröityä. Palvelu on tehty ihan alusta alkaen helpoksi ja käteväksi käyttää. Tilauksen jälkeen saat vahvistuksen mukana tunnukset, joilla voit halutessasi seuraavan kerran kirjautua sisälle. Eli, lisää vain tarvikkeet ostoskoriin, täytä toimitusosoitekentät kassalla ja lähetä tilaus. Todella helppoa.

Miksi tarvikehankinnoissa kannattaa käyttää ekologista verkkokauppaa

Proficientin verkkokaupan käyttäminen on ekologista. Tilaukset voi tehdä toimistolta sopivana aikana ja tiedonsiirrot käsitellään sähköisinä laskutus mukaan lukien. Tarvikkeet toimitetaan yhteiskuljetuksena, se on ympäristöystävällistä ja myös edullista. Verkkokaupan käyttäminen säästää tilaajalta myös polttoainetta ja vähentää ruuhkia liikenteessä, sekä parkkipaikoilla. Verkkokauppa on stressitön paikka hankkia toimistoon ja työpaikalle lähes kaikki tarvittava yli 6000 tuotteen valikoimasta. Verkkokauppatilausten toimitus on myös nopeaa. Tee tilaus aamulla, niin toimitus tulee arkisin perille huomiseksi Etelä- ja Keski-Suomeen. Valikoima uusiutuu jatkuvasti, katso tästä uusimmat toimistotarvikkeet.

Älä maksa verkkopankissa - ellet halua

Osalla verkkokaupan käyttäjistä ei ole maksukortteja käytettävissä maksamiseen. Ei tarvitsekaan. Julkishallinnon ja yritysten valittavissa on perinteinen paperilasku, tai sähköinen laskutus 14 pv netto. Ruksaa kassalla vain Maksu laskulla valinta ja asia on sillä selvä. Laskulla maksamisesta veloitamme 2 €. Jos haluat maksaa verkkopankissa, saat 2 € kassa-alennuksen. Eli säästö on 4 € laskutukseen verrattuna. Jos tilaat toimistotarvikkeita, siivoustarvikkeita, työvaatteita, kahviotarvikkeita, jne. edellä mainitun esimerkin mukaan 3 kertaa kuukaudessa, kymmenen vuoden aikana säästösi on 1440 €. Verkkopankissa maksamisesta saat sähköpostiisi sähköisen kirjanpitoon liitettävän virallisen kuitin. Kätevää ja nopeaa, paperien pyörittely vähenee ja sehän on nykyaikaa eli tehokkuutta.

Miksi näin halvat hinnat

rahasäkki

Meiltä kysytään hyvin usein, miksi verkkokaupan hinnat ovat niin halpoja? Syyt ovat selkeitä, laaja valikoima ja edullisten hintojen myötä tarvikkeiden tuoreus ja nopea kierto. Suuret ostoerät, tehokas organisaatio, sekä tiukkaan minimoidut kulut. Nettikauppa on järkevin ja kustannustehokas jakelutie koko valtakunnan alueelle. Siirrämme tarvikkeiden edullisuuden asiakkaittemme hyödyksi. Asiakkaamme hyötyvät myös reaaliajassa toimivasta Tuoteluettelo-Hinnastosta, jossa kaikki toimistotarvikkeet ovat hintoineen aakkosjärjestyksessä. Hinnastosta edullinen hintatasomme on helppo verrata. Proficient on saanut kiitosta myös siitä, että hinnoittelu on aina ollut vakaata. Näin on jatkossakin.
Nouki massit himaan, sillä verkkokauppa-asiakkaanamme voit luottaa jatkuvaan edullisuuteen ja rahan säästöön.

Jos hankit toimistotarvikkeita edellisen esimerkin mukaan vaikka 500 eurolla kuukaudessa ja Proficientin verkkokauppa-hinnat olisivat 10 % edullisempia, kuin muilla toimittajilla. Silloin kymmenen vuoden säästösi olisi 6000 €. Niinpä. Jos hankit erilaisia tarvikkeita tuhannella eurolla kuukaudessa, säästösi olisi 12000 €. Jne. Kanta-asiakkaittemme mukaan monissa tuotteissa hinnan ero on paljon suurempi kuin tuo esimerkin 10 %, mutta sehän vain lisää säästöjä. Hyvä lisä-esimerkki on vaikka Proficientin Deltaplus Jumper S3 luokitellut turvakengät noin 35 €, kun seuraavan kilpailijan S3 kengät maksavat 95 €. Jos isolla työpaikalla tai oppilaitoksessa tarvitaan vuodessa 100 paria turvakenkiä, kymmenen vuoden säästö olisi 60000 €. Ihan kiva säästö sekin.

Helppokäyttöinen nopea verkkokauppa

Työpaikalla kaikilla on paljon töitä ja lähes aina kiire. Proficientin nettikauppa on rakennettu helpottamaan ja nopeuttamaan toimistotarvikkeiden hankintaa. Siinä on monia ominaisuuksia, joiden ansiosta tilausten tekeminen sujuu näppärämmin, kuin verkkokaupoissa yleensä. Esim. tilaushistoria toimii hyvänä muistilistana samoja tarvikkeita uudelleen tilattaessa. Samoin älykäs haku, jota kannattaa hyödyntää tuotteita hakiessa. Kun aika on rahaa, niin nopeudella on suuri merkitys. Kätevän palvelun käyttämisellä saavutat merkittäviä säästöjä, niin kuin sivulla aiemmin jo kerrotaan.
Jos et vielä käytä Proficient verkkokauppaa niin aloita heti, hyödyt monella tavoin. Jos tilaat nettikaupasta vain tiettyjä tuotteita, lisää tilauslistalle muitakin edullisia tuotteita niin saat suuremman hyödyn.

Nettikauppa on kehitetty yrityksille ja kuntien sekä valtion toimipaikoille

Hankintalain uudistumisen myötä Kuntien ja Valtion toimipaikoille voidaan tilata Proficient verkkokaupasta kaikkia tarvikkeita kilpailuttamatta. Se nopeuttaa ja helpottaa tarvikkeiden hankintaa. Toimitamme nopeasti niin pienet, kuin suuretkin tilaukset ja vähintään 120 € tilauksille ilmainen toimitus tilaajan osoitteeseen. Nettikauppaa on näppärä käyttää, monet yrityksetkin ovat huomanneet edulliset hintamme ja hyödyntävät Kaikki samasta paikasta toimintamallia.

huomio !

Valtion toimipaikkojen jokaisella työpaikalla on verkkokaupassa laskutustili aina avoinna rekisteröitymättä.
Myös Kuntien toimipaikkojen jokaisella työpaikalla on verkkokaupassa laskutustili avoinna rekisteröitymättä.

Keskittäminen kannattaa - henkilökohtainen maistuva tilaajapalkkio

fazer sininen, geisha suklaakuorrutekeksi, juhla mokka kahvi

Verkkokaupan ostoskoria kannattaa täydentää vaikka joka päivä ja kun tarvikkeiden yhteishinta ylittää 120 €, niin tilaus kannattaa lähettää. Järjestelmällisellä keskittämisellä säästöjä syntyy eikä tilauksista mitään tarvikkeita unohdu, koska ne ovat jo korissa. Jos tilaus on lähes 200 euroa, niin silloin kannattaa tarkistaa olisiko vielä sellaisia toimistotarviketarpeita joilla se täyttyisi.
Jokaiseen yli 200 € tilaukseen tilaaja voi kassalla valita henkilökohtaisen Suu makeaksi tilaajapalkkion. Kun tilaus ylittää 500 €, niin tilaaja voi lisätä ostoskoriin 2 tilaajapalkkiota. Kun tilaus ylittää 1000 € alv 0% hinnan, niin tilaaja voi valita 3 tilaajapalkkiota valintansa mukaan. Ostoskoriin lisäyksen jälkeen ne näkyvät korissa 0 € hinnoilla ja ovat toimituksessa mukana.

Mikä on täsmäpaikkajakelu

Postin kehittämä Täsmäpaikkajakelu on lisäpalvelu tarvikkeiden perille toimitukseen. Jos tilaat esim. lavallisen kopiopaperia ja se pitää kantaa seitsemänteen kerrokseen perille, ruksaa tilattaessa silloin Täsmäpaikkajakelu. Siihen palveluun kuuluu soitto ennen toimitusta, tarvikkeiden perille kantaminen ja rullakoiden sekä lavojen poisvienti. Tai jos et päivällä ole toimistolla vastaanottamassa lähetystä, niin Postin soittaessa voitte päättää sopivan toimitusajan. Täsmäpaikkajakelu on siis lisäpalvelu, jota ei normaalitoimituksiin tarvitse tilausta lähettäessä valita.

Kahmaise monta isoa etua kerralla - jokaiseen tilaukseen

Ota heti Iso Hyöty irti edullisista hinnoista ja nettikaupan näppäristä ominaisuuksista. Proficient toimistotarvikkeet verkkokauppa on yksi alansa helpoimpia ja edistyksellisimpiä verkkopalveluita. Se on kehitetty ajan, rahan ja vaivan säästämiseen. Tarvikehankintojen keskittäminen tuo työpaikalle tehokkuutta ja lisää säästön myötä kannattavuutta. Monet työpaikalle tarvikkeita hankkivat ajattelevat, etteivät toimistotarvikkeet näyttele kustannuksissa, eivätkä työajassa kovin suurta menoerää. Mutta kuten em. esimerkeistä ilmenee, puhutaan vuosien mittaan tuhansien, jopa kymmenien tuhansien säästöistä. Niillä lienee jo kaikille merkitystä, joten hyödynnä sinäkin!

Katso myös:
Toimistotarvikkeet hinnasto aakkosjärjestyksessä
Toimistotarvikkeet kuvasto sähköinen
Lisätty
Odota
Maksutavat, toimituskulut ja UKK